zaterdag 21 april 2018

Nu al bestellen "Share what you love" Bundel


Hey hallo,
Wat een heerlijk weer. Het is echt genieten. Toch wil ik jullie alvast laten weten dat er vanaf 1 mei een fantastische bundel aan komt bij Stampin'Up. Deze is verkrijgbaar in 3 verschillende pakketten met 1,2 of 3 GRATIS producten. In deze nieuwe bundel zitten allemaal nieuwe producten uit de NIEUWE catalogus deze producten zijn pas te bestellen vanaf 1 juni MAAR .... er is nu ook voor jullie een vroege bundel die te bestellen is.

Ik ben zelf er positief over deze leuke set. Kijk maar eens naar het filmpje hieronder.



Zoals ik al vertelde zijn er 3 pakketten te koop. Waarbij je 1,2 of 3 GRATIS producten krijgt.
Je begrijpt vast wel wat ik besteld heb...... Lol ik ging voor de 'GOTTA HAVE IT ALL"

 
Ik heb al twee leuke projectjes gemaakt met dat geweldige design papier. Het is een dubbel pak met heel mooi dik papier met een metal laagje er op.





 
Kijk alvast een paar leuke voorbeeldjes hierboven.
 

                                                                            In pakket drie zitten DRIE stempelset. Whoe hoe.... Waaronder dus ook "Statement of the heart"                                                               Deze is NIET los te bestellen en alleen extra verkrijgbaar bij pakket drie....


Deze actie is dus geldig van 1 t/m 31 mei. Heb je vragen of wil je alvast een bundel reserveren zodat ik hem GRATIS vanaf 1 mei gelijk bij jou thuis kan laten bezorgen! Mail dan naar creationsbyjolan@gmail.com.
 


 Natuurlijk kun je ook gewoon andere artikelen bestellen uit de Voorjaars catalogus of de Jaarcatalogus. Ik stuur je bestelling gratis naar je op vanaf 60,- euro.

Volgende week heb ik nog twee leuke filmpjes voor jullie. Wil je niks missen hier op mijn blog. Volg dit door {HIER} je gegevens in te vullen zo wordt je automatisch op de hoogte gehouden via de mail wanneer ik iets plaats op mijn blog.

tot van de week weer groetjes Jolan










Geen opmerkingen: