woensdag 14 maart 2018

Embossing folder meets Stampin'Up Blends







Hey hallo welkom weer op mijn blog. Vandaag eens een keer geen doosje maar een leuk kaartje met een techniekje. "Embossing folder meets Stampin'Up Blends".

Ik vond dat het wel tijd werd voor mooi weer zodat de narcissen ook uit de grond schieten.
Daarom ben ik aan de slag gegaan met deze twee sets en heb voornamelijk de kleur geel gebruikt.









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Een van mijn favoriete sets is deze Nederlandse set "In de bloementjes zetten" De teksten zijn heel bruikbaar.
 
 
Zeg nou zelf....  Geweldig leuk toch.











Weten hoe ik deze leuke kaartjes maakte? Klik dan op het filmpje hieronder



Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com.
Heb je vragen of wil je iets anders weten dan hoor ik het ook graag.

De Sale-a-bration is nog steeds geldig en er zijn ondertussen een aantal nieuwe producten toegevoegd. Wil je ze bekijken? Klik dan {hier} in mijn shop.

groetjes Jolan




 

Geen opmerkingen: