vrijdag 16 februari 2018

Gratis werkbeschrijving van deze Stampin'Up projectjes

Hey hallo,
Vandaag eens een heel ander filmpje dan jullie van mij gewend zijn.
Ik vond het zelf ook best eng hoor...... en natuurlijk zijn er genoeg verbeter punten.
Maar het leek mij leuk om het eens op deze manier te doen.

Ik heb een aantal leuke projectjes gemaakt met de Tutti Frutti enveloppen en notecards uit de Sale-a-bration brochure. Ook de gebruikte lintjes komen uit de Sale-a-bration brochure.
*Zakje met knijpertje 
*Doosje met flapsluiting 
*Kaartenhouder gemaakt met de enveloppen gevuld met leuke kaartjes. 
 
De beschrijving kun je GRATIS bij je Stampin'Up bestelling va 60,-€ toegestuurd krijgen via de mail. De actie is geldig in de maand februari. Hoe leuk is dat.
 
Klik op het onderstaande filmpje en kijk hoe de kaartenhouder in jouw bezit zou kunnen komen.
Ga daarvoor naar mijn Facebook pagina Creations by Jolan en laat daar bij dit filmpje een reactie achter.





Wanneer je goed kijkt zie je dat ik ook al een van de 4 nieuwe Sale-a-bration artikelen heb gebruik. Het is de Blossoming Basket. Deze is samen met de bijbehorende embossing folder GRATIS te bestellen wanneer je voor 120,-€ aan Stampin'Up materialen bestel via creationsbyjolan@gmail.com

Hieronder tref je de nieuwe Sale-a-bration artikelen aan die vanaf vandaag EXTRA te bestellen zijn.
Let wel de Sale-a- bration duurt tot 31 maart maar op=op Het kan dus voorkomen dat bepaalde artikelen snel op zijn.












9-delige Eclectic Expressions set, verkrijgbaar in rubber of op hout. Zo leuk om mixed media achtergrondjes mee te maken.
 Het Springtime Foils Specialty Designer Series Paper. Je krijgt 12 vellen, 3 van elk met goud, roségoud en silver design.

En de Blossoming Basket Bundle. Deze 5-delige stempelset is ook verkrijgbaar op hout en  rubber en ideaal om in te kleuren. Naast de stempelset krijg je ook de embossingfolder. Om deze bundel te kunnen uitkiezen moet je wel een bestelling van minimaal € 120 plaatsen.

Stuur je lijstje dus naar creationsbjolan@gmail.com en ik zorg ervoor dat jouw bestelling bij jou thuis afgeleverd wordt.
Tot snel groetjes Jolan








Geen opmerkingen: