dinsdag 30 januari 2018

Clear Tiny Treat boxes filled with Ferrero Rocher doosje

Hey hallo, welkom op mijn blog. Zoals ik van de week al vertelde was ik vorige week heerlijk aan de knutsel geweest. Tijdens de feestdagen heb ik een hele toren Ferrero Rocher tjokolaatjes gekregen maar ai dat is niet goed voor mij dus ik besloot er wat anders mee te doen........

Ik gebruikte daarvoor de Clear Tiny Treat Boxes je vind ze op bladzijde 195 artikelnummer 141699. Een pakje kost 9,25€ er zitten 16 doosjes in een verpakking. Dat is 0,58 cent per stuk.

Klik op het plaatje hieronder en je gaat direct naar mijn you tube kanaal waar ik je precies vertel hoe je dit heel eenvoudig kunt namaken.







Om goed te maken dat ik een kleine pauze gehad heb. Heb ik een leuke actie bedacht.

Bestel voor 14 februari voor minimaal 60,-€ aan Stampin'Up materialen en ontvang GRATIS een pakje met 8 mini Pizza doosjes. Natuurlijk mag je dan ook nog een GRATIS Sale-a-bration artikel uitzoeken. Hoe leuk is dat....


Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com


 
 

Geen opmerkingen: