zaterdag 2 december 2017

You Can Create It December



Wat een leuke reacties hebben we weer gehad en wat is iedereen enthousiast over de YCCI kwartaal kit. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.

Je kunt je nu al weer opgeven voor de volgende "You Can Create It" kwartaal kit. Deze kit kost 17,50€ inclusief porto. Geef je op via creationsbyjolan@gmail.com 
Na betaling stuur ik hem naar je op in een brievenbus doosje.




Op de foto hier links zie je wat er in de November kit zat. Ik ben echt heel benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.  Wanneer je naar beneden scroll zie je wat het "You Can Create It" team gemaakt heeft met deze kit.  En wanneer je doorklik naar hun eigen blog zie je daar nog meer voorbeelden met de inhoud van deze envelop.  Op die manier krijg je vol op inspiratie.














Elk kwartaal zitten er ook  EXTRA Stampin'Up artikelen in de kit. Deze keer is dat: 12 vellen Wood textures dsp, 3 vellen Thick Whisper White A4, 5 clear mini envelopen, 1 sheet met mini dimentionals en 3 acetate card boxes
Echt een SUper leuke "You can Create" Kit weer. 


 
Natuurlijk ben ik er ook zelf mee aan de slag gegaan. Ik heb een soort vouw kaart gemaakt met een extra flap die op zijn plek blijf door de cirkel die ik maar voor de helft heb vast geplakt. De basis is gemaakt van whisper white A4. Dit heb ik gesneden op 10,5 x 29,8 cm. De lange zijde ril je op 14,8. Dit ril je dan weer op 7,4 cm. Op de voorkant heb ik een bruine kaart gesneden met daarop een stukje design papier dat in het algemene pakket zit.


Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren wat je allemaal kunt maken met de "You Can Create It" Kit van deze maand. Natuurlijk ben ik niet de enige die er mee aan de slag is gegaan.

Dit is wat Helene ermee gemaakt heeft. Klik eventjes op haar naam en je komt op haar blog.

 
 



Dit is wat ons Duitse team gemaakt heeft:

Klik op de namen van ons "You Can Create It" team voor nog meer voorbeelden.
 
Vergeet niet te shoppen met hoge kortingen. Je vind de  "Year-End" artikelen door {hier}  te klikken dan kom je automatisch in mijn webwinkel. Tot snel groetjes Jolan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


.

Geen opmerkingen: