donderdag 7 december 2017

Be Merry Kit by Stampin' Up! / Creations by Jolan

Be Merry Kit!


Hey hallo welkom op mijn blog.
Vandaag wil ik de  "Be Merry kit"  onder de aandacht brengen.
Op de een of andere manier komt deze kit naar mijn mening niet echt tot z'n recht en dat is toch wel heel jammer.....
Je vind de kit op bladzijde 32 van de Seasonal catalogus.

Wat zit er zo al in de"Be Merry kit"
-12 rozetten van 2 verschillende designs.
-Die cuts in Real Red en Old  Olive.
-Gouden doilies
-Lint in Old Olive en Real Red
-Houten banners
-Witte cirkels
-Glimmende Tulle cirkels
-Lint in Old Olive en Real Red
-Glitter cirkels




Natuurlijk kun je er van die mooie rozetten van maken voor in de Kerstboom. Maar hoe leuk is het wel niet om als decoratie te gebruiken op je kadootje of als tag aan een tasje.
Op deze manier geef je in een handomdraai een persoonlijk tintje aan je presentje.

Ik heb nog een Stampin'Up bestelronde op 8 december en op 14 december zodat ik jullie kan verzekeren dat alles op tijd binnen is voor de Kerst.





Onderstaand filmpje laat zien hoe je die leuke rozetten kunt maken.



Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
GRATIS verzenden naar jouw huisadres va 50,-
Voor iedere klant een leuk "kadodoosje"

"Be Merry kit"

 

Geen opmerkingen: