donderdag 2 november 2017

"You Can Create It" kit oktober / Creations by Jolan Meurs


Wat een leuke reacties hebben we weer gehad en wat is iedereen enthousiast over de YCCI kwartaal kit. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.

De You Can Create It kwartaal kit is nog steeds te bestellen. Deze kit kost 17,50€ inclusief porto. Geef je op via creationsbyjolan@gmail.com 
Na betaling stuur ik hem naar je op in een brievenbus doosje.


Op de foto hier links zie je wat er in de Oktober kit zat. Ik ben echt heel benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.  Wanneer je naar beneden scroll zie wat het "You Can Create It" team gemaakt heeft met deze kit.  En wanneer je doorklik naar hun eigen blog zie je daar nog meer voorbeelden met de inhoud van deze envelop.  Op die manier krijg je vol op inspiratie.












Elk kwartaal zitten er ook  EXTRA Stampin'Up artikelen in de kit. Deze keer is dat: 12 vellen Wood textures dsp, 3 vellen Thick Whisper White A4, 5 clear mini envelopen, 1 sheet met mini dimentionals en 3 acetate card boxes
Echt een SUper leuke "You can Create" Kit weer. 


Natuurlijk ben ik er ook zelf mee aan de slag gegaan en heb er een kaartje meegemaakt met in het midden een envelopje.



















Ik was van de week lekker bezig om het voorbeeld te maken van deze "You Can Create It" envelop nummer 1 of terwijl de maand oktober. Zelf zou ik deze kleuren combinatie nooit hebben uitgekozen maar toen ik er mee bezig was dacht ik.... dat past echt SUper leuk bij elkaar. Dat is nu het leuke van de "You Can Create It" kit!  Je wordt uitgedaagd. Ik ben begonnen met een basis kaartje te maken van het Basic Gray cardstock van 10,5 x 12 cm. 





Voor de binnenkant gebruikte ik een van de envelopjes waarvan ik de klep heb af gesneden. Dit plakte ik op een stukje Bermuda Bay van 8,5 x 10,5 cm. Dit komt aan de rechter binnenkant. Hierin kun je een giftcard of  geld doen. Het restje Bermuda Bay gebruikte ik voor op de voorkant. Ik gebruikte de stempelset "Graceful Garden" om al het cardstock te stempelen. Om de kleur lint terug te laten komen kleurde ik de rozen in met Crused Curry inkt. De feestelijke tekst uit de set "Happy Birthday Gorgeous" maakt het extra feestelijk. 



Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren wat je allemaal kunt maken met de "You Can Create It" Kit van deze maand. Natuurlijk ben ik niet de enige die er mee aan de slag is gegaan.

Dit is wat Helene ermee gemaakt heeft. Klik eventjes op haar naam en je komt op haar blog.




Dit is wat ons Duitse team gemaakt heeft:
Klik op de namen van ons "You Can Create It" team voor nog meer voorbeelden.


Onder heb ik nog even de plaatjes neer gezet van de materialen die ik gebruikt heb. Wanneer je er o klik kom je vanzelf in mijn webwinkel.
Tot snel groetjes Jolan


Product List
Graceful Garden Clear-Mount Stamp Set
€ 23,00
Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
€ 25,00
Crushed Curry 3/8" Stitched Satin Ribbon
€ 9,75
Card Stock A4 Bermuda Bay
€ 9,75
Basic Gray A4 Card Stock
€ 9,75
Whisper White 3" X 3" (7.6 X 7.6 Cm) Envelopes
€ 11,00
Bermuda Bay Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Basic Gray Archival Stampin’ Pad
€ 8,50
Crushed Curry Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Paper Snips Scissors
€ 12,00
Tear & Tape Adhesive
€ 8,50
Blender Pens
€ 14,50


Geen opmerkingen: