woensdag 9 augustus 2017

Label me pretty giftbox / Creations by Jolan

Hey hallo,

Voor vandaag heb ik weer een leuk doosje voor jullie gemaakt waarbij ik het geweldige 
design papier Fresh Florals gebruikt heb.
Het doosje is 6 x 6 cm en 4 cm hoog. Ik heb er van die heerlijk ruikende smelttabletten van 
Yankee Doodle in zitten. Maar natuurlijk kun je er ook andere dingen in doen om kado te geven.





Klik op het plaatje hieronder om naar het You tube filmpje te gaan voor een 
beschrijving van dit leuke doosje.

Alle Stampin'Up materialen kun je bestellen via creationsbyjolan@gmail.com


Hieronder tref je een lijstje aan welke materialen ik gebruikt heb voor dit doosje.

Door op het plaatje te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel.
Op die manier kun je dus ook bestellen. Het wordt dan automatisch naar jou thuisgestuurd.




Product List

Geen opmerkingen: