donderdag 1 juni 2017

To day is the Stampin'Up day..... / Creations by Jolan


Jaaaa. vandaag is de dag. ALLES uit de nieuwe Stampin'Up catalogus is te bestellen.  Klik op de foto rechts in de balk of hier onder op het plaatje om de catalogus online te bekijken. Heb jij de catalogus nog niet maar wil je hem wel ontvangen. Mail me dan eventjes op creationsbyjolan@gmail.com


Stampin'Up heeft een SUper leuke actie in juni waarbij je 40,- extra aan gratis shop te goed kunt krijgen. HOU JE EIGEN FEESTJE EN BESTEL VOOR 400,- Je krijgt dan 88,- aan extra shop te goed. (Koop je voor 550,- dan krijg je 117,- shop te goed plus 1 artikel voor de helft enzv. Zie de tabel hieronder)

Nodig een stel vriendinnen uit en ik kom bij jouw thuis een Stampin'Up feestje geven. Ik laat je van alles zien uit de nieuwe catalogus en natuurlijk geef ik ook een kleine make and take. Dus bel je knutsel vriendinnen en mail me voor een afspraak op creationsbyjolan@gmail.com 


Misschien had je het al gehoord/gezien! Er zijn ook 4 nieuwe Nederlandse Stempel sets. Eindelijk hoe gaaf is dat wel niet. Ik had er al een en heb er al wat leuke voorbeelden meegemaakt.

 Deze stempelset is ook handig om bij je planner/agenda te gebruiken.

 Dit zijn de 4 nieuwe  Stampin'Up Stempel sets met Nederlandse teksten.


 De nieuwe In Color kleurtjes zijn zo goed te combineren met elkaar maar ook met de oudere kleurtjes.
Neus lekker rond in de nieuwe catalogus. Ik heb zelf ook nog een leuke aanbieding.
Bestel je in een keer het lint, inkt, cardstock en designpapier. Dat krijg je van mij GRATIS de kleine strikjes die op bladzijde 197 staan.

Heb je vragen wil je iets weten.... mail me gerust.Wil je bestellen geef je lijstje dan door op creationsbyjolan@gmail.comGratis verzending boven de 75,- via KialaPunten sparen voor gratis stempelsetEn natuurlijk voor iedereen een leuk kadoosje!

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: