zondag 16 april 2017

Totally Cool Stampin'Up Event

Hey hallo,
Gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. 
Ik heb me toch een leuke mededeling voor jullie.....

Helene en ik hebben een super leuk Totally Cool Event gepland op 17 juni. Had jij het al voorbij zien komen van de week op facebook. Degene die ons kennen weten dat ook dit Event weer in de puntjes verzorgd gaat worden door ons. Boordevol INSPIRATIE uit de nieuwe catalogus 2017-2018 van Stampin'Up. Maar natuurlijk gaan jullie zelf ook aan de slag. Jullie gaan een drietal projecten maken met de aller, aller nieuwste producten. Whoot, whoot wie wil dat nu niet....
Jullie krijgen een goed gevulde kit die dag waarmee je de drie projecten kunt maken. Maar ook waarmee je thuis nog meer kunt doen.....

Wij zorgen voor een leuke inspiratie tafel met tal van extra projectjes gemaakt met diezelfde kit.




Lijkt het jou ook leuk om deze workshop te komen volgen? Geef je dan snel op . Wacht dan niet te lang want VOL=VOL. Er is voldoende parkeerruimte en wij zorgen tussendoor voor een eenvoudige lunch. Thee en koffie is er in overvloed. 
Mail naar totallycoolkit@gmail.com voor meer informatie.

Zie ik jou op ons Event?
Gezellig.... wij kunnen niet wachten tot het zo ver is.
Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: