vrijdag 14 oktober 2016

Stampin'Up workshops in Wageningen / Creations by Jolan

Hoi, hoi,
Pfff wat gaat de tijd toch snel. Alweer 5 jaar geleden dat ik les stond te geven aan zo'n 100 dames en 1 heer. Dit was de vrijdag avond workshop en daaraan deed iedereen mee. Een mini Album van Echo park. Volgens mij heb ik hem bewaard......Verder werden er in dat weekend diverse workshops gegevens waar je, je voor in kon schrijven. Het Fairy Tail Event was elk jaar een groot suc6. Veel buitenlandse teachers en heel veel enthousiasten dames  ( en soms 1 heer). Soms mis ik het best wel een beetje. Maar gelukkig geef ik tegenwoordig thuis workshops en dat bevalt me ook prima.  Wil je weten welke workshops er gegeven worden hier in Wageningen? Kijk dan onder het kopje workshops hier boven op mijn blog. Natuurlijk kun je me ook altijd eventjes mailen mocht je iets speciaals willen of kom je liever op een andere datum samen met je vriendinnen. 
Vorige week zondag was ik gezellig naar Helene zoals jullie al gelezen hadden. En Maaike en Karin waren ook mee. Karin had voor mij ook zo'n gaaf reclame bord meegenomen bij Tica. SUper leuk. Je kunt zelf je tekst maken en er brand een lampje in! Ik ben er helemaal blij mee. Het is best donker daar waar je de 1e ingang van mijn workshop ruimte heb. Hij staat SU-per gezellig op het dressoir daar.

Ik heb ook nog goed nieuws voor jullie de Scoring blades (per twee) waarmee je rilt op je snijapparaat is terug in de catalogus. Net zo als Replacement Cutting Mat, je weet wel dat reepje in je snijmachine. Mocht je die verliezen of is hij stuk dan kun je hem gelukkig weer apart bestellen.





En ik heb ook verdrietig nieuws..... Helaas de Handheld Stapler (Mini nietmachine) is nog maar beperkt verkrijgbaar. Ook de bijbehorende nietjes. Betekend dus OP=OP Wil je er dus nog een hebben geef het dan zo snel mogelijk. Hij is SU-per leuk en errug handig. Zelf gebruikt ik hem vaak bij mijn Project Life projectjes.











Dat was het weer voor vandaag. Heb je vragen of wil je iets bestellen mail dan gewoon eventjes naar creationsbyjolan@gmail.com Ik beantwoord zo snel mogelijk je vraag. Groetjes Jolan en tot gauw.


Geen opmerkingen: