maandag 15 augustus 2016

Stampin'Up Jar of Love "Thanks for you" / Creations by Jolan


Hey hallo,
Ik zit nog een beetje in de vakantie modus.... Jullie?
Vanaf volgende week ga ik er weer volop tegen aan met veel leuke nieuwe voorbeelden, 
filmpjes en workshops. 

Maar niet getreurd hoor ik heb nog genoeg leuke dingen om jullie te laten zien.
Hieronder een aantal leuke voorbeelden voor een speciale opdracht die ik had gekregen.
Ik had daarvoor 3 verschillende sets gemaakt met bloemen als hoofdrol. Een daarvan is er een uitgekozen en deze dus niet. Maar dat wil nog niet zeggen dat deze niet leuk is....



Ik had dit leuke label gemaakt met een bijpassende kaart. Daarvoor gebruikte ik de set Jar of Love met bijpassende Framelits. Wanneer je het label heen en weer beweegt zie je dat er van alles heen en weer schud. We noemen dit ook wel een Shaker kaart. Zo leuk om te maken. In het assortiment van Stampin'Up zit speciaal Foam adhesive strips die heel handig zijn op deze kaarten te maken.
Binnenkort heb ik weer een leuke workshop waarbij we deze techniek toepassen.



 In dezelfde kleur stelling maakt ik er ook een bijpassend kaartje bij. Met natuurlijk ook een envelop waarvoor ik dezelfde stempel set gebruikte.

Binnenkort komen de nieuwe workshop weer op mijn blog. Ben je volger van mijn blog dat krijg je vanzelf een berichtje wanneer er een update is.

Maandag 22 augustus plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Heb je iets nodig? Mail je lijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com

 

Gebruikte materialen: 

Stempel: Jar of Love art.nr: 141587 Framelits Everyday Jars art.nr: 141490 Bundle art.nr: 142342
inkt: Flirty Flamingo art.nr: 141397, Emerald Envy art.nr: 141396, Zwart art.nr: 140931
Papier: Flirty Flamingo art.nr: 141421, Whisper White art.nr: 106549
Extra: Foam adhesive strips art.nr: 141825, Window Sheets art.nr: 142314, C6 envelopes art.nr: 106588



Geen opmerkingen: