vrijdag 29 juli 2016

Twee nieuwe Stampin'Up sets in Augustus / Creations by Jolan

Augustus nieuwtjes.......
Wist je dat er vanaf 2 augustus twee nieuwe stempelsets te koop zijn.

De set "Thoughtful Branches" is ALLEEN te koop in de maand augustus. Hiervoor zou je prima je kortings coupons kunnen gebruiken.....
Wil je er meer over weten en is eea je niet duidelijk mail gerust naar creationsbyjolan@gmail.com
Let wel. Deze actie is geldig TOT 1 augustus.





Deze kortings coupons van 6,- euro krijg je bij elke 60,- die je besteld aan Stampin'Up producten tot en met 31 Juli. Inwisselen kan dan tot en met 31 augustus. Natuurlijk kun je deze set ook gewoon aanschaffen vanaf 2 augustus.


Heb je gezien hoe gedetailleerd de blaadjes van de bomen zijn.... De set is ook prima te gebruiken voor de Kerst. Met de Kerstboompjes rechtsonder kun je hele mooie achtergrondjes maken. Ik heb al zo veel leuke voorbeeldjes voorbij zien komen!

De andere stempelset is "I Stamped This"! Met deze set kun je al je werkstukken voorzien van een leuke tekst. Deze set is ook te bestellen vanaf 2 augustus en staat bovenaan mijn eigen verlanglijstje. Gelukkig is deze stempelset verkrijgbaar tot 31 mei.

De set is te krijgen in Hout 30,- of in Clear 22,- . Zelf kies ik vaak clear. Op die manier kost het me minder opberg ruimte en ik kan tijdens het stempelen "pesies" zien maar mijn stempel moet komen!                                                                                      Hoe leuk is het om op de achterkant van je kaart de tekst "HANDSTAMPED BY" te gebruiken. Offe wanneer je iets lekkers gebakken heb de tekst "BAKED WITH LOVE"  
Kijk eens naar de voorbeeldjes. Een leuk kaartje. Iets lekkers.....Misschien begrijp je waarom ik deze stempelset ZOOoooo.... graag wil hebben.                                        DUS WIL JE MEEBESTELLEN MET DE VERZAMELBESTELLING 2 AUGUSTUS!!!!! Stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Binnenkort komt het nieuwe workshop programma online. Daarbij gaan we werken met de ALLER NIEUWSTE producten uit de Herfst/Winter catalogus. Wil je een besloten workshop volgen met een aantal vriendinnen dan kan dat ook. Begin September start ook de Koffie met kaart weer! Vraag naar de mogelijkheden.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com voor meer info


ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: