maandag 4 juli 2016

Cyber Monday Stampin'Up Rittersport giftbox / by Creations by Jolan

 Vrijdag 8 Juli gaat er een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up!
Wil je mee bestellen stuur dan vrijdag voor 19 uur je verlanglijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com
Bestellingen boven de 75,- worden gratis verzonden in Nederland

Hey hallo,

Pfff maar goed dat ik zondagavond nog even mijn blog controleerde....
Lol ,ik had alleen het filmpje geplaatst en verder niks. Das natuurlijk ook niet leuk! Want er hoort natuurlijk ook altijd een verhaaltje bij en de gebruikte materialen. En niet te vergeten een foto van het projectje.

Vandaag heb ik voor jullie een soort giftbox gemaakt waar precies een mini Rittersport chocolaatje in past. Ik heb de kleuren aangepast in de nieuwe In Color kleuren 2016-2018 en wel de kleuren Sweet Sugar Plum en de kleur Peekaboo Peach.










Yay! Happy Birthday.



De afmeting van het doosje wat aan het label hangt is 5 x 5 cm. In het totaal is het 12 x 5 cm
Basis: 7 x 20 cm
Ril de beide lange zijden op 1 cm
Ril de korte zijde op 1, op 2 op 7 en op 8 cm

Uit de stempelset Confetti celebration heb ik diverse stempels gebruikt en geponst voor op de voorkant van het doosje. Omdat de bovenkant wat kaal was heb ik dat tussen de nieuwe embossing folder Floral Affection gestopt en door de bigshot gehaald. Ziet dat er niet gelijk heel anders uit. Door de strass steentjes die ik er op het laatst nog aan toevoegde was ik tevreden met het eindresultaat.


Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het weer een leuk projectje vonden. Alle Stampin'Up materialen zijn via mij te bestellen Vrijdag 8 Juli gaat er dan ook weer een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up. Bestellingen boven de 75,- worden gratis in Nederland verzonden. Heb je vragen dan mag dat ook op het volgende email  adres creationsbyjolan@gmail.com 

Benodigde materialen:Stempels: Confetti Celebration art.nr:142034, Petite Petals art.nr:133155 Cardstock: Peekaboo Peach art.nr: 141422, Sweet Sugar Plum art.nr: 141423 en Whisper White art.nr: 106549 Inkt: Peekaboo Peach art.nr: 141398 en Sweet Sugar Plum art.nr: 141395 Embossing folder: Floral Affection art.nr: 141713 Pons: Scalloped Tag Topper pons art.nr: 133324, Classic label art.nr: 141491, Petite Petals art.nr: 133322, Medium Star art.nr: 138293

Wis je dat ik een eigen You tube kanaal heb en je de leukste doosje daar vind?
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com


Geen opmerkingen: