maandag 20 juni 2016

Stampin'Up Pop of Pink zakdoek doosje / Creations by Jolan

Vanavond gaat er een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up!
Wil je mee bestellen stuur dan voor 19 uur je verlanglijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com
Bestellingen boven de 75,- worden gratis verzonden


Hey hallo,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog want het is weer Cyber Monday en dus weer een filmpje. Deze keer heb ik een soort pocket houder gemaakt voor een pakje zakdoeken.
Snik.... Vorige week had ik een bruiloft en daar moest ik toch wel een traantje bij laten gaan. Toen ik in mijn tas keek had ik dus alleen zo'n saai zakje met zakdoekjes....
Jolan dat kan toch anders dacht ik toen mijn buurvrouw op de stoel naast mij ook een zakdoekje wilde.

Dus de volgende ochtend ben ik aan de slag gegaan met wit cardstock en het nieuwe Pop of Pink design papier. Ohwww wat is dit toch gaaf papier.  Fris roze met zwart en wit. Dit staat ook zo mooi met goud... Maar dat zien jullie een volgende keer. Hierbij heb ik de nieuwe stempel set Pop of Paradise gebruikt. Flamingo's en Ananassen zijn helemaal hot op dit moment. Maar er zitten ook andere leuke en bruikbare teksten op deze stempel. Wat je niet zo goed op de foto ziet is dat er aan het uiteinde van de zilveren draadjes nog twee hartjes zitten. Ach ik kan echt niet zonder er wat bling aan toe te voegen want onder het hartje zit ook glitter papier......

Alle materialen zijn te bestellen via mijn webwinkel hier rechts van het blog maar je kunt ook een berichtje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com







Thinking of You!


Afmeting van het pakje is 5,5 x 11 x 2 cm
Wit cardstock voor de houder: 13 x 18 cm. Ril dit op 1,5 op 3,5 op 14,5 en op 16,5 cm
draai het een kwartslag en ril op 5,5 en op 7,5 cm
Wit cardstock voor de huls: 11 x 17 cm. Ril dit op 5,7 op 7,7 op 13,4 en op 15,4 cm

Heb je vragen of wil je wat weten dan hoor ik het ook graag.

VERGEET NIET DAT JE BIJ EEN BESTELLING VAN 350,- EURO 35,- AAN EXTRA HOSTESS CREDITS KRIJGT. BETEKEND 70,- EURO GRATIS SHOPPEN.




Tot de volgende keer.
groetjes Jolan

Gebruikte materialen:
Stempel: Pop of Paradise art.nr: 141581
Design papier: Pop of Pink art.nr: 141648
Cardstock: Whisper Whit art.nr: 106549 en
Glimmer paper Dazzling Diamondsart.n: 135315
Inkt: Melon Mabo art.nr: 126948
Pons: Cirkel 2 inch art.nr: 133782 en 1 inch art.nr: 119868
Framelits: Sweet & Sassy art.nr: 141707
Lint: Organza Ribbon art.nr: 114319
Extra: Bonefolder art.nr: 102300, Tombow glue art: 110755, Rhinestone Basic Jewels art.nr: 119246

Geen opmerkingen: