woensdag 18 mei 2016

Stampin'Up catalogus 2016 - 2017 sneak peek nr. 8 / Creations by Jolan

Vandaag staat de kleur Peekaboo Peach centraal.
Een mooie warme kleur die goed te combineren is met veel andere kleuren.
Zoals je op de kaart hieronder ziet heb ik eerst een basis gestempeld op aquarel papier.
Uit de set Botanical Builder Framelits heb ik een aantal bloemen gestanst in dezelfde kleur.
Wanneer je een aantal laagjes op elkaar plak krijg je een mooi groepje.
Met wat blaadjes erbij lijken de bloemen tot leven te komen


Ook het onderstaande kaartje heeft op het Moodbord gehangen in Salt Lake City.
Ik heb het simpel gehouden zodat de kleur mooi combineerd met het wit.
De vlinder is gestempeld op aquarel papier. En lichtjes met water bestreken.
Daar onder zit een vlinder van Vellum en van het cardstock in dezelfde kleur Peekaboo Peach.
Ik heb ze met een nietje in het midden vastgemaakt.


Dat was de sneak peak voor vandaag. Ik zie jullie graag morgen weer voor eennieuwe sneak peak van de nieuwe Stampin'Up catalogus 2016-2017.
Alle gebruikte materialen zijn vanaf 3 juni via Creations by Jolan te bestellen.

Heb jij de nieuwe catalogus nog niet?
Je kunt hem hier gratis ophalen of tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem naar je toe.


Gebruikte materialen:
Design papier: In Color Designer Series 201-2018 (zie blz 169)
Cardstock: Peekaboo Peach, Whisper White, Old Olive en Garden Green
Inkt: Zwart, Old Olive en Peekao Peach
Aquarel papier, Glimmer paper Dazzling Diamonds en Vellum
Thinlits: Botanical Builder Framelits en Butterflies Thinlits
Rhinestone Jewels

Geen opmerkingen: