maandag 30 mei 2016

Cyber Monday Stampin'Up Oh happy day kit plus extra giftbox by Creations by Jolan

Wil je Stampin'Up producten bestellen?
31 mei gaat er nog een verzamelbestelling uit.
Ook 3 juni gaat er een verzamelbestelling uit! Alle nieuwe producten zijn dan bestelbaar.
Mail je verlanglijstje op tijd door naar creationsbyjolan@gmail.com


Het is weer cyber Monday. Deze keer heb ik de Oh Happy Day card kit gebruikt. Wat een super leuke kit is dat. Hij is perfect om mee te nemen wanneer je op vakantie gaat want ALLES zit er in. Het enige waar je voor moet zorgen is een schaar en lijm/tape. En weet je er zit ook een 13 delige stempel in die zeer bruikbaar is. Je kunt de teksten zo leuk met elkaar combineren.


Natuurlijk kun je er ook andere dingen mee maken dan kaartjes. 
Ik laat je in het filmpje zien hoe ik dit schattige doosje maakte waar een groot aantal kaartjes in kunnen. Het is gemaakt van een van de grote dikke kraft enveloppen.
Om een aantal van deze kaartjes heb ik een strik gestrikt en deze in de giftbox gedaan.
 Op die manier heb je een super leuk kadootje!



Heb je goed opgelet? Dan heb je gemerkt dat er 3 kaartjes missen. Ik heb namelijk daar nog iets leuks mee gemaakt. Kom volgende week maandag 6 juni dus weer een kijkje nemen hier of op mijn you tube kanaal Creations bij Jolan. Want het s dan weer Cyber monday en dat betekend "filmpje"!

De kit is te bestellen bij creationsbyjolan@gmail.com vanaf 3 juni en kost 42,50 € dit is inclusief de leuke stempelset. Bestelnummer 142725

Tot de volgende keer groetjes Jolan

Geen opmerkingen: