woensdag 2 maart 2016

Bijdrage voor het Stampin'Up On Stage Event 16 april in Amsterdam door Jolan Meurs

Hey hallo,

Vandaag heel veel leuke dingen die ik jullie wil laten zien. De reden hiervoor is dat ik graag gevraagd wil worden om eea te maken voor de display borden die te zien zijn op het Stampin'Up On Stage Event 16 april in Amsterdam. Zelf zit ik op die dag in Salt Lake City maar dat mag de pret niet drukken..... Ik kan natuurlijk ook iets maken voor op de display borden in Salt Lake City en dit gewoon in mijn koffer meenemen. Lol, heen heb ik ruimte genoeg daarvoor in mijn koffer. Terug is altijd een heel ander verhaal. Maar daarover een ander keer.

Voor deze bijdrage moet ik laten zien: 3 kaartjes, 1 layout en 2, 3D items.
Onderstaand is wat ik daarvoor heb uitgekozen.

Voor de 3 kaartjes heb ik de volgende kaarten uitgekozen:
Love You
Forever Friends
Be mine























In plaats van een Layout wil ik mijn mini album zien:
True Love Mini Album




Love you xxx










Nu nog twee 3D projecten laten zien hier.....
Pjew ik ben gek op het maken van dit soort dingen en dit was dus een hele moeilijke keuze voor mij. Maar na lang denken heb ik besloten om het volgende hiervoor te laten zien:



Natuurlijk mijn krans, Deze staat nog steeds hier in kantoor op mijn bureau. Ondertussen zit er al wel een nieuwe kaars in!
Ook zie ik hem her en der bij andere demo's die hem nagemaakt hebben.


















Het 2e projectje is een slinger die ik gemaakt hebt.


Er zitten lampjes in het hartje van de bloemen deze kun je met de batterij aan doen. Cute toch?















Tot slot een foto van mijn Valentijn inspiratie tafel voor de Creatieve Harten...





























Veel van deze projectjes zoals de doosjes ed vind je op mijn You tube kanaal: creationsbyjolan.
Vergeet niet te kijken op mijn Facebook.... Daar ben ik altijd veel actiever aanwezig.
Ook kun je mij vinden op Pinterest .... Neem eens een kijken bij mijn layouts, kaartjes of mijn gekke dingen. Ach laten we eerlijk zijn... lol waar vind je mij niet!

Ik hoop dat ik in aanmerking kom voor deze leuke opdracht. Ik ben heel benieuwd.
Tot gauw groetjes Jolan

Psstttt.... vrijdag 4 maart is het Internationale Scrapbookday. Samen met een aantal Nationale en Internationale Stampin'Up demonstratrices doe ik mee aan een blog hop.  Daarvoor heb weer een leuk mini albumpje met filmpje klaar staan. Komen jullie ook eventjes langs vanaf 16:00 uur?

Geen opmerkingen: