maandag 1 februari 2016

Stampin'Up Valentijn bloemen hartjes / Jolan Meurs


Hallo, hallo,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier. Je vind hier altijd leuke projectjes. Soms met en soms zonder uitleg. Maar is eea je niet duidelijk mag je me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com.
Voor mij zijn sommige dingen heel gewoon..... maar misschien voor jou niet?







14 februari is het weer Valentijn en de komende dagen vind je hier op mijn blog heel veel inspiratie om jouw "VALENTIJN" te verrassen! Alle materialen kun je via mij aanschaffen door een mailtje te sturen of via de button "SHOP" aan de rechterkant van mijn blog. Elke dinsdagavond plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Je kunt dan jouw spulletjes hier gratis op halen.

Vandaag wilde ik jullie deze pot vol Stampin'Up bloemen laten zien!

Ik had nog een leuke rose emmertje staan en heb daar een oase bol ingedaan. Met wat pinnen heb ik deze bekleed met tilansia van het tuincentrum.

Uit het paperpadje Love Blossems (art.nr: 140548 € 9,75) zijn verschillende bloemen geponst met de Fun Flower pons 133785 22,00 €)


Ondertussen heb ik mijn Hot glue gun aangezet en onder de bloemen een stokje vastgelijmd van de cakepops.






De tjokolade hartjes zijn van de snoepwinkel hier om de hoek. Deze zijn er later op gelijmd. En dit is het resultaat.....


Lijkt het jou gezellig om in mijn team te komen? Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je. Je krijgt altijd 20% tot 25% korting op je bestelling.... WIE WIL DIT NU NIET!!!! STampin'Up heeft tijdens de Sale-a-bration een geweldige aanbieding. Voor 220,- € materialen kopen en 129,- € betalen. Meer weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com Ik vertel je er graag meer over.


Tot snel groetjes Jolan


Geen opmerkingen: