woensdag 6 januari 2016

A gift for YOU / Creations by Jolan



Hey Hallo,

Gisteren begon de leukste Stampin'Up tijd van het jaar. 




De Sale-a-bration. 

Ieder jaar is het dan 3 maanden feest.
Dit betekend namelijk dat je bij iedere bestelling van €60,- een gratis product mag uitzoeken uit de Sale-a-bration folder.
Hierin staan stempels, designpapier, washi tape Project life producten, vellum enzv. Bestel je voor €120,- mag je 2 producten uitzoeken. Bij €180,- 3... 
Hoe cool is dit wel niet!!!!
{klik hier voor de SAB folder}


En dat is niet het enige leuke nieuws ....


Tijdens de Sale-a-bration heeft Stampin'Up altijd nog een leuke aanbieding.

Je mag namelijk voor €220 aan producten uitzoeken en daar betaal je €129,- euro voor.
Je mag zelf bepalen welke producten dat zijn. Dit mag ook uit de nieuwe Voorjaars Catalogus.
Nadat je, je pakket heb uitgezocht krijg je ook nog eens 20% korting op al je volgende bestellingen. Dit kan zelfs oplopen tot 25% korting. Ook zijn er vele extraatjes die je kunt verdienen.

Is dat niet leuk.... Wie wil dit nu niet.
Je betaald dus €129,- en mag voor €220,- aan producten uitzoeken.
Nu denk jij gelijk dat er vast een addertje onder het gras zit....
Maar echt niet je zit nergens aan vast. Want vind je het niet meer leuk dan stopt het vanzelf.
Weten hoe je hiervoor in aanmerking komt? Of wil je meer informatie....
Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Deze week mocht ik twee nieuwe mensen toevoegen bij Creations bij Jolan.
Hoe gezellig is dat wel niet. 
Omdat ik dit heel erg waardeer heb ik zelf ook een kadootje gemaakt om deze dames te verwelkomen.


Deze leuke beker!

Ik heb hem een beetje opgepimpt. 
Met wat leuke Stampin'Up spulletjes heb je al snel resultaat. 

Dinsdag 13 januari heb ik weer een verzamelbestelling. Dit betekend dat je de spullen zonder verzendkosten bij mij op kunt halen. Geef je bestelling door op creationsbyjolan@gmail.com
Natuurlijk kun je ook in mijn webshop winkelen. Je kunt daar alleen met je creditkaart betalen.


1 opmerking:

Sarah zei

Die beker is gaaf !!