woensdag 23 december 2015

Sneak peak 2 Voorjaars Catalogus Stampin'Up by Creations by Jolan

Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
De Kerst is de deur nog niet uit of het volgende staat al weer op de planning.
Valentine....



















Ik ben gek op Valentijn want hoe leuk is het wel niet om ergens stiekem een kadootje neer te leggen voor iemand die veel voor je betekend. En dat hoeft beslist niet een gelieve te zijn.
Ik heb best veel hulp van diverse mensen en om te bedanken maak ik met Valentijn ook altijd iets leuks.... Alleen een geheim kadootje is het allang niet meer want ze weten precies van wie het komt.

















Voor deze keer had ik dit vierkanten dosje gemaakt waar een zeepje in past maar ook de nieuwe Handgelletjes van Bath & Body works passen er net is....

Voor de basis snij je een stuk cardstock van 11,5 x 23 cm
Ril de lange zijde op 2, 8 en 10 cm
Ril de korte zijde  op 2,   10,5    12,5     en 21 cm



Alle materialen komen uit de nieuwe voorjaars catalogus. Ik ga ze hier niet nog een keer opnoemen. Je vind de details in het filmpje. 5 Januari gaat de nieuwe catalogus online en kan IEDEREEN hier uit bestellen. Hiervoor kun je terecht in mijn online winkel met je credit card.
Maar je kunt je bestelling ook doorgeven op creationsbyjolan@gmail.com



Binnenkort volgen er nog veel meer filmpjes.
Abonneer je op mijn You tube kanaal om zo niks te missen.

tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: