donderdag 3 september 2015

SU-per Challenge #102 Sketch / Jolanda Meurs

Hey hallo allemaal,
De Challenge van vandaag is een Sketch.
Wanneer je eventjes inspiratieloos bent is zo'n Sketch altijd een fijne handige houvast.
Bij mij komt er dan vaak totaal iets anders uit dan wat ik in mijn hoofd had....
Ik heb nu geprobeerd om me er maar eens aan te houden.
Iets wat ik toch wel lastig vind merkte ik!
Maar ik dacht dat hij aardig gelukt was.
Ik heb de stempelset Lots of Joy gebruikt uit de dikke catalogus.
De inktkleurtjes zijn Cherry Cobler and Old Olive.
Dit zijn altijd mooie basis kleurtjes voor de Kerst.

Wil je ook mee doen met de Challenge?
Ga dan naar het Challenge blog en plaats daar je kaartje.
Misschien ben jij de gelukkige die een leuk prijsje wint.
Dank je wel voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes Jolanda Meurs


Geen opmerkingen: