maandag 27 juli 2015

Wijvenkraam / Creations by Jolan

Hallo wat leuk dat jullie de moeite nemen om hier een kijkje te nemen.
Wat een wind afgelopen zaterdag.... Poeh het ging me er op!

Mijn wederhelft ging met de jongen lui mee waardoor ik pompdienst had die dag. (degene die mij kennen weten dat wij hier thuis een Tankstation hebben) Maar ik dacht niet getreurd met die storm komt er vast niemand en kan ik lekker fröbelen! Laptop open om te chatten met mijn Stampin'Up vriendinnen en ondertussen lekker aan de slag.

Twee van mijn Stampin'Up vriendinnen waren vlakbij dus wat denken jullie........
Ja ff gezellig kletsen samen.


Links ben ik zelf. In het midden Yolanda Pasterkamp en rechts Elly Kreutzer van Ginkel.
Yolan heeft hier vlakbij een stacaravan en de moeder van Elly woont hier vlakbij. Dus hadden we samen afgesproken. 

Alleen was ik tussendoor druk want de volgende dag zou ik naar de Eusebius kerk gaan in Arnhem. Daar werd "wijvenkraam" georganiseerd. 
Ik had daarvoor heel veel leuke tasjes gemaakt van rest papier. Ik had ze in alle kleuren. Er in had ik allemaal mini's gedaan en het leuk verpakt. 

 

Ik had de mini's online gekocht bij het Kruitvat maar had niet goed opzitten letten......
TUURLIJK weer echt iets voor mij ..... de bussen met body spray waren helemaal niet "mini"!
Zucht moest ik weer iets anders bedenken want ik vond het wel zonde van al die bussen.


















Ik heb de maat opgenomen en deze leuke verpakkingen gemaakt met behulp van het Punchbord.
Probleem opgelost! Zo had ik mijn kraam goed gevuld.
Ik heb enorme lol gehad die dag en ga het beslist in oktober nog eens doen.
Maar omdat ik niet alle bussen verkocht heb die dag heb ik een leuke actie bedacht!

Iedereen die in de maand AUGUSTUS een bestelling plaats vanaf 50,- krijgt van mij zo'n leuke verpakking met een bodyspray er GRATIS bij!!!!!

Mail je lijstje door naar jmemeurs@hetnet.nl of klik hier rechtsboven op shoppen. Let wel je kunt daar alleen betalen met je creditkaart.

tot gauw weer groetjes Jolan


Geen opmerkingen: