dinsdag 9 juni 2015

Stampin'Up project life kitjes / Jolanda Meurs


Hey hallo,
Daar was ik weer.
 Ik heb net mijn doos met bestellingen uitgepakt en was gelijk verlieft op deze leuke Stampin'Up Project Life setjes. Ze zijn zo bruikbaar en dan niet alleen voor Project Life maar ook voor een Mini Album of leuke kaarten.
Om jullie mee te laten genieten heb ik er snel een filmpje van gemaakt!
Wat vinden jullie er van?

 

Zeg nou zelf zijn ze niet schattig deze Project life kitjes van Stampin'Up.
Je ziet als eerste Hello Baby nr. 138458 dan de kit Moments like these nr. 138455 en als laatste Happy Times nr. 138452. Ze kosten allemaal 12,25 per stuk.

Je kunt ze met je credit card bestellen via mijn webwinkel. Klik daarvoor {hier}
Het wordt dan netjes door UPS thuisbezorgd.
Maar natuurlijk kun je ook je bestelling doormailen naar jmemeurs@hetnett.nl
Het gaat dan met de verzamelbestelling mee.

groetjes Jolan


Geen opmerkingen: