vrijdag 24 april 2015

Hello Happy Birthday / Creations by Jolan

Hey hallo daar was ik weer,

Terwijl jullie aan het genieten zijn van het mooie weer heb ik dit schattige verjaardag's kaartje gemaakt. Alle materialen komen uit de kit Simply Created.
Om eerlijk te zijn was ik in eerste instantie niet zo enthousiast over deze kit! Totdat ik hem in handen kreeg..... Ik had spijt dat ik er niet al eerder mee aan de slag ben gegaan!



Wat een leuke kit boordevol leuke dingen. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb er mijn eigen draai aan gegeven. De Mask zijn echt heel leuk die er in zitten. Een van de twee heb ik gebruik voor deze kaart











Zaterdag ochtend plaatst ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Zit er iets leuks voor je bij in de Weekly deals? Klik voor het overzicht "hier"


























Kijk ook in de RETIRED LIST of er iets leuks voor je bij zit. Deze producten worden NU aangeboden met een korting tot wel 50% . Let wel hier geld OP=OP dus wacht niet te lang. Klik "hier" voor de Retired list! Deze producten gaan uit de oude catalogus en zijn straks NIET meer verkrijgbaar.

Ook de Clearance Rack was weer aangevuld zag ik. Hier staan ook hele leuke aanbiedingen in.
Kortom genoeg leuke dingen on te bestellen. Klik "hier" om naar de Clearance Rack te gaan.

Geef je bestelling door op jmemeurs@hetnet.nl.
Alvast een fijn weekend en tot gauw.
Groetjes Jolan


Geen opmerkingen: