zaterdag 7 maart 2015

Teamdag in Nieuwegein / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Vandaag hebben we met het team van Caro een gezellige team meeting.
Het is altijd reuze gezellig en er wordt van alles georganiseerd op zo'n dag.

Helaas (gelukkig voor mij) ben ik deze keer niet van de party.
Dat vond ik aan de eene kant heel erg jammer maar ik moet echt bekennen
dat ik heel blij ben dat mijn paard vandaag mee mag doen met 
het Nederlandse Kampioenschap Dressuur in Ermelo!


Ik had dit totaal niet verwacht en was al bezig om voor iedereen een leuk kadootje
te maken voor de Pasen! 

Zijn ze niet schattig deze "peeps" ......
Het zijn er 50 in het totaal en natuurlijk had ik me er weer op verkeken
hoeveel werk het zou zijn. 


Ook voor mijn klanten en workshoppers komende week heb ik er eentje gemaakt.


Peep...... Over een paar weken is het dus Pasen.
Dan ga ik gezellig met mijn naasten lekker Brunchen.
Ook het personeel krijgt zo'n leuk "peep" kuiken!

Vind jij het ook leuk om een workshop te volgen hier of bij jou op locatie mail me gerust voor de mogelijkheden. Zou je zelf Demonstratrice willen worden en zo profiteren van alle kortingen, extra en nog veel meer. Mail me gerust op jmemeurs@hetnet.nl voor meer informatie.
ik vertel je er graag meer over.

Groetjes Jolanda Meurs
p.s vergeet niet om te kijken onder het kopje workshops!



Geen opmerkingen: