donderdag 12 februari 2015

Super Challenge # 76 Jolanda Meurs


Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.
Het is weer tijd voor de Challenge nummer 76.
De uitdaging voor vandaag op het Super Challange blog is deze kleuren combinatie.





Het is bijna Valentijn dus dat komt goed uit.
Vind je het leuk om ook mee te doen. Plaats jou project dan op het
Super Challenge blog en maak kan op een leuke prijs.
Ook voor meer inspiratie kun je daar een kijkje gaan nemen.


Dit is wat ik er van gemaakt heb!

Ik ben aan de slag gegaan met de Botek techniek. 
Daarbij maak je eerst je Aquarel papier nat met een penseel of spritzer.
(in mijn spritzer zat ook een glimmertje maar dat is op de foto niet goed te zien)
Vervolgens breng je drie kleurtjes inkt aan op het nog natte papier. 
Op vershillende plekken. Je ziet dat de inkt gelijk in elkaar begint over te lopen.
Droog je werkstuk met de heattool. Leg een sheet met figuurtjes (hier ivm met Valentijn de hartjes sheet) op je werkstuk. Maak met een dabber en witte craft inkt de hartjes wit
Wanneer je klaar bent haal je de sheet er af. Stempel met Memento inkt een leuke tekst en werk je werkstukje af met wat bloemetjes en "bling"!

Probeer het gerust zelf ook eens je doet niet snel iets verkeerd!
Ik geef regelmatig technieken workshops. Zin om ook te komen?
Klik dan de button boven in het blog aan!

Wie weet tot ziens.
groetjes Jolan


Lijkt het je ook leuk om Stampin Up demonstratrice te worden?
Ik deel graag mijn ideetjes met je......
Wil je meer weten. Mail me gerust.

Wist je dat er speciale ACTIES zijn wanneer je tijdens de Sale-a-bration periode instap?











Geen opmerkingen: