vrijdag 9 januari 2015

Mini treat bag / Creations by Jolan

Hey hallo...........
Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Mini treat Bag Thinlits Dies.
Wat een gave Die is dat. Hij past precies tussen je Bigshot. 
En met het  magnetische platform blijft hij ook perfect liggen tijdens het uitstansen.



Hebben jullie ook al het extra's gezien wat bij deze set zit? 
Echt zo leuk........... 
De ster of het hartje kun je ook gelijk uit je zakje stansen en er een transparante
sheet achter plakken.  De teksten zijn ook heel bruikbaar. 
De twee langwerpige dies kun je natuurlijk ook uit het zakje stansen 
maar het is ook leuk om ze als een soort banner te gebruiken!
Kortom mogelijkheden genoeg. 
Je vind deze stans op blz 9 van de nieuwe Voorjaars catalogus.


Er in zit een lekker masker als kadootje. 
Het labeltje is gemaakt met de nieuwe Sale-a-bration stempel die je oa 
gratis krijgt bij elke 60,- euro die je bestel! Hij heet "You brighten my Day!" (blz11)

Dinsdagavond heb ik een extra bestel ronde. Dit zodat er ook nog besteld kan worden
van de Weekly deals. Geef je bestelling op tijd door op jmemeurs@hetnet.nl


Zin om zelf ook demo te worden en van alle leuke dingen te profiteren?
Mail me voor alle info of klik op onderstaande button. 
Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je.

join
Wil je zelf bestellen? Dat kan dat ook mijn webwinkel is 24/7 geopend!
Let wel je kunt alleen met een creditkaart betalen.

shop
sale a bration shop join host

Geen opmerkingen: