donderdag 13 november 2014

Swapperde swaps van Jolanda Meurs deel 2

Hallo Allemaal,

Vandaag nog meer leuke swaps die ik geruild heb in Brussel.

Deze schattige kaart met pen was van Michelle Last uit Engeland.
Natuurlijk met een Pinkies team Pen.

Deze was toch echt wel heel bijzonder.Hij is van Yolanda Pasterkamp.
Haar man heeft zelfs tjokola laten maken met haar naam er in.

Deze is van Annemarie Nussbaumer en Andrea Martin uit Duitsland.

Deze is van Marja Sint Nicolaas. We hadden in Brussel zelf een kroegje
gevonden met haar naam.

Deze vond ik zelf heel grappig. De stempel is een van mijn favorieten.
Nu zat hij op zo'n wobbliwobbel en een stukje rietje er in.

Deze heb ik van Caroline van der Straten gekregen.
Zoooo leuk met mijn eigen Initialen.

Tot gauw weer.


Geen opmerkingen: