woensdag 27 augustus 2014

Wordt Stampin Up VIP-per by Creations by Jolan


Hallo Allemaal, 
Wat een heerlijke dag vandaag. Ik ben de hele dag buiten geweest en vergeten om nog een blogpost op mijn blog te zetten! Ik wil jullie er op wijzen dat de extra bonus bij het starters pakket geldt tot vrijdag 22.uur!!!!!! Hieronder heb ik voor jullie nog eens ALLE voordelen op een rijtje gezet..... Wil je, je inschrijven klik dan op de button hier rechts op mijn blog "JOIN"! Lees de voorwaarden eventjes door en plaats 2x een vinkje. Kies voor het starters pakket en kies voor het business pakket. Daarna kun je gelijk je wensen lijstje invullen...... Hierna moet je, je gegevens invullen. Heb je hulp nodig mail me dan op jmemeurs@hetnet.nl



Dit leuke doosje is gemaakt met het nieuwe Punchbord.
Ook de veertjes komen uit de nieuwe Catalogus.
Vergeet niet om even naar beneden te scrollen want ik heb nog een leuke kerstkaart geplaatst daar

Ik hoop dat ik jou mag verwelkomen in mijn team?
groetjes Jolanda Meurs.

Wordt Stampin Up VIP-per
Word een van de leden van Stampin’ Up! En kom in mijn gezellige groep, genaamd Creations by Jolan door het aanschaffen van de starterkit. Wij vallen onder de Dutch Pinkies!
Onze groep bestaat uit meer dan 50 bijzonder creatieve enthousiastelingen verdeeld over het hele land. Wij ondersteunen, informeren, enthousiasmeren en respecteren elkaar en iedereen is welkom. De een doet het puur voor de hobby en de ander is wat zakelijker ingesteld. Iedereen is welkom!
Er zijn veel voordelen om deel te zijn van Stampin’ Up:
* Doorlopend 20% korting op al je bestellingen (en daarboven op een extra 10% korting in de eerste 45 dagen)
* Verdien een extra zakcentje door extra provisie
* VIP toegang tot nieuwe product releases en de mogelijkheid om producten te bestellen voordat deze voor anderen beschikbaar zijn
* Verdien gratis stempelsets met verschillende promoties
* Kwalificeer je voor: cash bonussen, gratis producten, extra kortingen, een reis en nog veel meer
* Ontvang het Stampin' Succes magazine om de maand
* Toegang tot een exclusief Stampin’ Up! forum
* Maandelijkse Teambijeenkomst met gezellig stempelen, swaps, waardering voor behaalde doelen en het delen van informatie en creatieve inspiratie
* Een Team Facebook Group met een uitgebreide database aan leuke projecten en informatie
* Aanmoediging en support van een heel team enthousiastelingen
* Een team met veel diversiteit aan expertise bereid om jou te helpen
* Onze Engelse upline Michelle Last heeft meer dan 6 jaar ervaring om met je te delen en zelf heb ik ook de nodige ervaring in deze branche. Wij zijn er om jou te helpen, te ondersteunen en te enthousiasmeren
Over de Starter Kit
Deze kit is een super leuke deal – kies mooie producten uit voor €179 en betaal slechts €129 – en GRATIS verzending! En deze deal is nu nog leuker vanaf 22 Augustus a.s. – dan kun je namelijk €195 aan prachtige producten uitkiezen en je betaalt slechts €129! Een korting van maar liefst €66! En nog beter, je betaalt geen verzendkosten op je kit. Je bent meteen klaar voor de opwinding over de nieuwe catalogus en je kunt voorproefjes bestellen van de nieuwste producten en nog veel meer! 

Geen opmerkingen: