zaterdag 14 juni 2014

Coffee and friends by Jolanda Meurs

Vandaag is de dag......
Vandaag hebben is er in Houten een speciale dag georganiseerd door Stampin Up.
Daar worden trainingengegeven, workshop kun je er volgen. 
Er worden allerlei nieuwtjes verteld. Je kunt van alles winnen.
Ook worden er leuke Cadeautjes uitgedeeld en ja.....
Er worden swaps uitgewisseld!!!

Dit is mijn gewone swap voor vandaag. Er in zit iets lekkers.
Natuurlijk mijn kaartje met al mijn gegevens. En een papiertje van de materialen
die ik gebruikt heb.

Lijkt het je ook leuk om demo te worden. 
Hobby demo of professionele demo....
Kom gezellig in mijn team en ontvang ALTIJD 20% korting op je materialen.
Op je eerste order binnen 45 dagen ontvang je zelfs 30% korting!!!
Je kunt nu instappen voor 65 euro en mag materialen uitzoeken voor 70 euro.
Vind je het niks..... dat kan prima dan doe je verder niks en wordt je vanzelf weer uitgeschreven.
DE SPULLEN MAG JE HOUDEN. hoe cool is dat.
(daarna kun je je ook inschrijven maar dan kost het starters pakket 129 euro 
en mag je uitzoeken voor 179 euro)
Deze actie geldt tot 30 juni. Profiteer snel en klik op onderstaande button


Geen opmerkingen: