zondag 2 maart 2014

SNOW MUCH FUN door Jolanda Meurs

Een "goede" zondag allemaal.
Al weer mijn tweede bijdrage voor het SU-per Challenge blog. 
Wat een creatieve uitspattingen zie ik hier voorbij komen.
Echt voor iedereen wat wils.

Wat is Februari toch snel voorbij gegaan. En wat een raar weer hebben we toch.
Ik heb geen 1 x  een "winterlayout" gemaakt tot nu toe.
Er is helemaal geen sneeuw gevallen dit seizoen!!!!!
Eigenlijk best jammer om heel eerlijk te zijn. Het zijn mijn favoriete kleuren.
Maar Maart roert zijn staart en wie weet..... April doet wat hij wil.

Voor de gelegenheid heb ik een oude foto gepakt die vraagt gewoon om gescrapt te worden!!!!!
Gebruikte materialen:
Zva Creative CR-05CA-116
Design papier Retro Fresh en Washi tape, Cardstock Wisper White, Basic Black en Coastal Cabana.
Stempels: Gorgeous Grunge, Arround Aray, That's the Ticket en Banner Blast. Lint Chevron Basic Black
Ponsen: Banner, Ticket Duo Builder, Scallop ircle 7/8, Chevron border en Scalloped Tag Topper Punch
Inkt: Whisper White, Basic Black, Basic Gray en Coastel Cabana

 Ik wens jullie een fijne zondag.
Vind je het leuk om te kijken naar mijn andere creatieve uitspattingen kijk dan op Creations by Jolan



Geen opmerkingen: