donderdag 10 maart 2011

Bo Bunny komt deze week binnen...

Sorry voor het weg halen van een aantal projectjes.... Maar ikke is heul druk met iets, tja nieuws voor ons 8 jarig bestaan. Daardoor kwam ik in wat tijdnood maar het gaat goed komen. Van de week vertel ik jullie meer over wat ik had bedacht en geloof me het is OVERWELDIGEND!!!!
Echt, echt, echt waar... Je wil dat gewoon hebbe, hebbe, hebbe!


Ik ben helemaal "flieft" op Gabrielle een van de nieuwe lijnen van Bo Bunny die waarschijnlijk vandaag binnen komt in de winkel.

Antoinette gaat ons verlaten en de DT leden hebben een klein layoutje gemaakt van 7x7 inch voor in een Album wat ze krijgt vanavond.

3 opmerkingen:

loes de groot zei

ben heel benieuwd ; )
zie je morgen...................

lfs mij

Heidie zei

wat een mooie lo. En jammer dat Antoinette jullie gaat verlaten.

liefs Heidie

Cordine zei

Mooi layout!
Groetjes
Cordine