woensdag 16 februari 2011

Kaartje voor Marga Zoetman

Gister was ons DT lid Marga Zoetman jarig. Alleen lukte het me niet om de kaart bij daglicht op de foto te zetten. Dus hij is wat donker. Maar wel "errug" Leuk. Ik heb papier gebruikt van de nieuwe serie van MME Stella and Rose en wel Gertie! Daar zitten van die hele geweldige Doily stempels bij....... Geloof me dat wordt komende tijd hot! (Doily stempels, Dies om ze zelf te maken....) Enne voor de liefhebbers er zijn vandaag weer 6 x6 paperpads MME binnen gekomen (alle 4 de soorten) Dus wees er snel bij vorige keer waren ze met 1 dag uitverkocht.

4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

liefs heidie

Heidie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
loes de groot zei

super mooi!!!
en misschien tot zondag?

lfs mij

diana zei

wat een mooi kaartje, en super papier, heb ik ook is echt geweldig.
groetjes diana