dinsdag 25 januari 2011

Card Sketch at Bo Bunny

Maak een kaart van deze sketch.... euhhh oke? Ik heb de Crazy Love lijn gebruikt van Bo Bunny voor mijn uitwerking. Ben aan het borduren geweest, verschillende lagen chipboard gemaakt, verpakking gebruikt en een pons er langs gehaald. Ik vond hem zelf goed gelukt. Ik heb nog een kadootje extra er bij gemaakt. Aan de houten lepel zit een blokje "tjokola" waarmee je een hete kom melk in chocomelk kan veranderen. Ohw en dat smaakt me toch lekkul!





Nog jarige deze week?

6 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Lief kaartje geworden.
En die chocolade voor een lekkere beker warme choco is erg lekkerrr (wij kunnen het weten).

groetjes de twins

nicolet zei

Ziet er weer schitterend uit Jolan!

Unknown zei

Is niet te geloven.... heb vorige week net van die chocolaatjes gekocht. Ik denk leuk voor als Trui terugkomt met wat nieuws.... Hahahahahahahaha.....

Lfs!

Heidie zei

ziet er weer schitterend uit. En nogmaals bedankt voor je schitterende pakket wat ik vandaag in mijn bus vond.

liefs heidie

luvthatstampin zei

The card is darling, and the chocolate isn't bad either, LOL.

loes de groot zei

super!

enne ikke be binnenkort jarig hahahaha!
stille hint want die chocolade is zo lekker mmmmmm