vrijdag 26 november 2010

de nieuwe Truuke....

Het nieuwe Scrapbook Magazine is er! Alleen... de postbodes staken dus ligt hij niet eerder dan maandag bij jullie allemaal in de bus. Hij is al wel in de winkel te koop bij P&P!
Zeg nou zelf....... is het geen schattig stempeltje.
Ik heb Flowersoft gebruikt voor de bontrandjes. En dit was mijn eerste afdrukje wat ik met de Aquamarkers heb ingekleurd. Ik moest even wennen omdat ik mijn copics gewend was. Maar jaaaa ze kleuren fijn.
Ohwww... blond fotootje is weg ik zal straks op de andere computer hem er bij zetten.

3 opmerkingen:

Marlinda zei

euh jolan ik zie alleen een foto van het scrapbookmagazine en ben nou juist zo benieuwd naar je creatie ;)

De Stempelolifant zei

Ben benieuwd hoor, kom het morgen wel in het echie bewonderen in de winkel....

groetjes Nina

Heidie zei

Ik zie alleen een foto van het SBM. Maar kom je creatie morgen wel bewonderen in de winkel.

liefs Heidie