donderdag 30 september 2010

Yeah ha, het Fairytail weekend is in zicht.

Voor de duidelijkheid.... ik heb niet al dat snoep zelf opgegeten hoor wat ik gemaakt had voor Bo Bunny! Ik ben aan het lijnen dusse. Lol.

Ik dacht ik laat jullie ook even een foto zien van een aantal dozen voor ons FairyTail weekend die bij mij thuis staan opgeslagen. Ze gaan vrijdag mee in mijn "Vrachtwaggel" naar Doorn. Ach het zijn er maar een paar hoor.

Mochten jullie je nog willen opgeven dan kan dat. Er zijn her en der nog workshop plekjes vrij. Ik zou het leuk vinden jullie daar te zien. Jullie vinden mij bij de Imagisce workshop en natuurlijk bij de Bo Bunny workshops waar Matthew van Bo Bunny himself tuurlijk ook is. Voor degene die niet voldoende Engels spreken ben ik er om te helpen!


2 opmerkingen:

Ingrid Danvers zei

Oh....wat een dozen, Jolan. Wat fijn dat jij zo'n grote opslagruimte hebt. Ik zie je zaterdag!

xoxo

marije zei

mmmm het lijkt wel tim die op een scrapcruise gaat, die had een paar dagen geleden ook al 'zo'n foto op z'n blog! veel plezier!