maandag 7 juni 2010

heul veul nieuw papier


Vorige week is er weer heel veel nieuw papier binnen gekomen en natuurlijk kon ik het weer eens niet laten. Persoonlijk vond ik de jongens of meisjes lijn erg goed van Fancy pants, We R is er enne Melissa Francis was ook niet verkeerd. Wat hebben we daar trouwens lang op moeten wachten maar gelukkig is dat binnen met heel veel van die mooi frampjes (raar woord! lol) Ondertussen ben ik bijna klaar met mijn werkjes voor het nieuwe SBM dus ik beloof dat ik daarna weer wat leuks op mijn blog zal zetten.

3 opmerkingen:

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda,mooi papier zeg.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis zei

weer mooie kaarten.

Groetjes, jaimie

Heidie zei

wat een mooie kaart. en er was inderdaad erg veel mooi nieuw papier binnen. Er staat een collage van afgelopen zaterdag op mijn blog.

liefs Heidie