vrijdag 18 juni 2010

druk.....



Ja, ja ik weet het ik ben mijn blog aan het verwaarlozen. Maar ik ben druk geweest om nog iets extra's te maken voor het SBM aangezien we op de valreep 4 nieuwe lijnen van Bo Bunny binnen kregen. Enne ik heb eea gemaakt voor truikebron.com ga maar eens snel kijken. Niet alles staat daar al op dat volgt denk ik later. Ook heb ik eea gemaakt voor de digistamp workshop. Je kunt binnenkort volgen op truikebron.com. Toch handig om straks eens door te lezen.

Het doosje op de foto's is een workshopje voor de stampel "Angels" die een tijdje geleden bij ons waren om te croppen. Het is een doosje met daarin een minialbum.

4 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee hele mooie creaties Jolan. Het papier is prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Je@net zei

Wat een prachtig projectje, Jolan! Ziet er erg mooi uit!
Fijn weekend, groeten Je@net.

nicolet zei

ziet er weer erg leuk uit Jolanda!
Groetjes Nicolet

Hanneke van der Linde zei

Wat eem leuk projectje, Jolan! Ben benieuwd naar de rst.... :-)

xoxo