woensdag 28 april 2010

Nieuwe Cards Only nummer 13!


Kijk eens wat ik vandaag in de bus had liggen..... Wat een snelle postbode! Heerlijk lekker lezen morgen. Euhhh Nee ik sta op de rommelmarkt? Lol.
Ik heb hem tuurlijk al snel ingekeken en er staat weer voor ieder wat wils in.
Inkleuren, sjabby, strak, stempelkaartjes maar ook leuke kadootjes
Veel leesplezier.

Enne sorry ik ben druk bezig maar kan jullie helaas niks laten zien.
Dus moeten jullie maar mijn Krea in de nieuwe Cards Only bewonderen.

Laat ik jullie nog achter door te vertellen dat My Mind's Eye geweldig leuk is in het echt. Frisse kleurtjes en leuke embellies. Het staat ook in de webwinkel en anders zie ik jullie vast wel in de winkel.

3 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Ben erg benieuwd, helaas lag´ie hier vandaag nog niet in de bus! ;-)

xoxo

Heidie zei

Hier lag hij vandaag ook in de bus. En je projecten zijn weer super.

liefs heidie

Ineke Original zei

Ik moet nog even geduld hebben. Jammer genoeg heb ik geen abonnement. De laatste 2 keer dat ik dat deed ging het bedrijf failliet. Ik koop hem dus gewoon in de winkel. Gelukkig heb ik ze tot nu toe allemaal. Ik vind het een fantastisch blad.