maandag 15 maart 2010

koopzondag 28 maart

Zo ik ben klaar voor de Cards Only nummer 13 die in mei uit gaat komen.......
Er gaat toch elke keer best veel tijd in zitten met het bedenken, maken en beschrijven van alles!
Ook heb ik een aantal leuke dingen bedacht en gemaakt voor zondag 28 maart. Er is dan koopzondag bij PaperandPictures. Je kunt die dag een leuke workshop volgen van ongeveer een uur. Om 11.30, 13.00 en 14.30 uur. Je krijgt ook nog iets leuks mee naar huis. De kosten zijn 5,95.
Tuurlijk kan ik het niet laten zien maar wel een klein sneakje?
De kleur is... "Geel"!!!!! Lol!

5 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Dat lijkt me allemaal heel leuk!!

Renata zei

Hoi Jolanda, dat ziet er gezellig uit. Ik denk dat ik de 28e wel even langskom. Ben ook héél benieuwd naar de Cards Only. De laatste uitgave heb ik al 20 keer gelezen en raak niet uitgekeken!
Groetjes, Renata.

Heidie zei

dat ziet er erg leuk uit, ik kom de 27ste naar jullie toe. Tot dan.

groetjes Heidie

Unknown zei

ben heel erg benieuwd Jolan!
Maar weet zeker dat het weer subliem is wat je hebt gemaakt!!!

Lfs!

Anoniem zei

Hoi Jolanda,
bedankt voor de leuke workshop:)
ik heb er van genoten,
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/