dinsdag 9 februari 2010

Workshop Tim Holtz






Gisteren heb ik samen met Antoinette en Samanta een workshop gevolgt van Tim Holtz. Wat hebben we genoten en tuurlijk waren zijn tip en tricks weer geweldig.
Verder hebben we de nieuwe produkten van Tattered Angels uitgeprobeerd.... Lol, het lukte me niet om mijn handen schoon te houden. Maar waar ik het meeste van onder de indruk was is wel de nieuwe magnetische plaat die je gebruik zodat je de SLice "handfree" kunt laten uitsnijden. Ik wil er beslist eentje kopen. Ook het speciale flisofix papier is een uitkomst. Tenminste als je uit stof leuke applicaties wil snijden om het daarna weer op stof te strijken.

5 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi jolanda
ja zo to horen hebben jullie genoten bij Tim. Vanmiddag was ik bij P&P om nog wat foto's af te drukken, en ben blijven plakken en heb meeholpen bestellingen weg te werken.
Morgen kom ik langs om tacky taope te halen, want die heb jij bij je.
groetjes en tot morgen

marjan en ella

Hanneke van der Linde zei

Ziet er leuk uit zeg! Jammer dat de foto's zo klein zijn.... ;-)

xoxo

nicolet zei

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!! Ben benieuwd naar de resultaten!!
Groetjes nicolet

Heidie zei

leuk dat jullie zo genoten hebben. Ben benieuwd naar wat jullie gemaakt hebben.

groetjes Heidie

marije zei

jaaa tim is leuk he!!! ik heb hem zelfs 2 dagen gezien! joepie!