woensdag 17 februari 2010

Award!


IK heb deze award gekregen van Heidi en nu moet ik 7 dingen noemen waar ik blij van wordt......
1) het openen van dozen met nieuwe scrapspullen. Lol, deze week komen er weer 20.
2) vakantie, lekker even helemaal niks doen, bijkomen en dan op ontdekkings tocht!
3) zaterdagavond met mijn gezin in kantoor met lekkere hapjes TV kijken.
4) flink afgeknepen worden tijdens een paardrijles geeft een heerlijk gevoel erna!
5) sjoppen zonder ergens op te hoeven letten. (tijd, geld, maat)
6) maandag morgen als mijn Moesje er is! lekker kletsen samen.
7) de blikken van mijn kinderen. Al kan ik ze soms ook achter het behang plakken!

3 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dat uitpakken van die dozen lijkt me ook elke keer weer super leuk!
Mooie award! Groetjes Jolanda.

nicolet zei

Gefeliciteerd met je Award!!
Groetjes Nicolet

Heidie zei

gefeliciteerd met je award en leuk om je antwoorden te lezen.

groetjes Heidie