vrijdag 29 januari 2010

feestje gaat niet door....


Ik had dit morgen willen plaatsen maar aangezien eea niet door gaat .... Tja twee dames uit ons DT team zouden poesjes krijgen en ik dacht ach ik maak iets voor die lieve meiden. Nu lees ik net dat het niet doorgaat. Meiden ik hoor morgen wel waarom niet? XXX

Mochten jullie je afvragen hoe het met mijn zeeptaart is afgelopen....... Nahhhh dat is een lachwekkend verhaal. Ik dacht slim te zijn om een tupperware vorm te gebruiken die heeft zo'n leuke vorm!!! Nu krijg ik hem er niet meer uit. LOL!!!!!!
De onder en bovenkant zijn beide open maar echt hij zit muurvast. Ik kan er ook niet op duwen want de bovenkant (das de slagroom) is zacht. Hi, hi wordt vervolgd. Ik zal tussen door wat foto's maken. En tja, Jolanda is niet voor niks eigenwijs hoor (ja, mam ik weet dat je mee leest)uit de mal komen zal hij.....

7 opmerkingen:

Heidie zei

wat een leuk kado heb je gemaakt. En jammer dat het niet doorgaat.
En hoop dat je taart snel uit de mal komt.

groetjes Heidie

Hanneke van der Linde zei

Ach wat lief gemaakt!

Chantal van de Kant zei

haha, weg tupperware vorm???? eruit moet ie hoe dan ook. Is ietsje warm maken geen optie??

Riet zei

Wat een leuk pakje Jolanda.
Ben heel benieuwd hoe het af loopt met je zeeptaart,ha,ha,
Ik zie de humor er wel in.

Liefs Riet.

scrappingtwins zei

Hoi Jolanda

Ja de klik was er niet genoeg tussen ons en de poesjes.
we gaan gewoon verder zoeken naar 2 kittens die net uit het nest komen.

groetjes marjan en ella

Je@net zei

Aaah, wat een lief kadootje. En veel succes met je zeeptaart ;-)

*~SCRAP-GEK~* zei

Leuk cadeautje! Jammer dat je het niet geven kon? En ik ben erg benieuwd of het nog gaat lukken met de zeeptaart! succes in ieder geval! Groetjes Marije.