donderdag 3 december 2009

nieuwe hobby.......



Ik heb al een paar keer leuke "kadiootjes" gemaakt van zeep voor andere mensen. Nu is me gevraagd of ik ze ook verkoop. Door tijdgebrek begin ik eerst met deze kersthandschoentjes omdat dit leuk is om te geven met de kerst. Ze zijn in verschillende kleuren te krijgen groen (ruikt naar groenespar/kanaal)grijs, wit, rose of kerst rood (ruikt naar Viooltjes) Ze gaan 2,50 kosten (porto is 0,88) en worden leuk verpakt. Wil je alvast bestellen (de winkel is nog niet online) Dat kan mail me dan op jmemeurs@hetnet.nl

8 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Jola, Schitterend gemaakt zeg !!!Zal wel moeilijk zijn. Als je cursus gaf melde ik me direct:)Succes met de verkoop. Liefs Sonja

marie-louise zei

Hallo Jola

Ze zijn heel mooie de zeepjes.
Groetjes Marie-Louise

Hanneke van der Linde zei

Ze zien er erg leuk uit, Jolan!

xoxo

RosesMarijke zei

Hi Jolan

Wat leuk zeg die zeepjes.....vooral om weg te geven!!

Heidie zei

wat een mooie zeepjes.

liefs Heidie

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Wat een schattige zeepjes, super zijn ze.

groetjes marjan en ella

Je@net zei

Wat een schattige zeepjes, Jolan! Super leuke cadeautjes!

Ellen zei

Deze zijn werkelijk te Cute voor woorden, super leuk gedaan !!

Gr, Ellen