zondag 27 september 2009

Card making day........

3 oktober is het wereld "Card making day"!
Na aanleiding hiervan zijn er bij PaperandPictures op zaterdag en zondag 6 verschillende workshops te volgen. Het wordt vast helemaal gezellig en ik hoop dan ook weer veel bekende gezichten te zien.....
Helaas laat ik jullie weer iets zien uit een Oude CO. Maar zaterdag was de deadline voor CO10 en nu ga ik aan de Slag voor het nieuwe boek Cards en gifts wat uitkomt op 20/21 november. Ik mag daar aan mee werken. Dus sorry even weinig nieuws.................

4 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Oh........... ben benieuwd naar alle workshopjes hoor, helaas moet ik weer eens werken en kan ik er niet bij zijn!!

Ook ik ben zo vreselijk aan het brainen voor Cards 3..... er zit zoveel in mijn hoofd... nu moet het er nog uit, LOL!!

xoxo

Heidie zei

Ik ben erg benieuwd naar de workshops en ik zie je zaterdag. En je project uit de oude CO is weer geweldig.

groetjes en tot zaterdag.

Heidie

marije zei

oh wat leuk een nieuw boek!!! ben heel erg benieuwd!veel plezier zondag!

nora zei

Leuk kaartje Jolan!!Wanneer is New York? Groetjes Noortje