zaterdag 20 juni 2009

Vaderdag........


Nahhh ik ga echt niks meer zeggen over de leuke papier lijnen die binnen waren. De wand van LYB is helemaal geplunderd! Vanmorgen al! Zelfs het papier is zo goed als op! Gelukkig is hij weer onderweg voor degene die te laat waren (lol) Ook het October afternoon papier gaat hard. Mmm ik vond die lijn ook zo leuk. Ik had er zelf mooi zacht craft papier als basis bijgezocht. Zoals jullie weten hebben we tegenwoordig 6 kleuren Craftpapier........ Ik zeg niks meer!!!!!!!! (lol)

5 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtig kaartje Jolan!
En ik vond het OA papier ook errug mooi ;-)
Fijne dag vandaag!

marga zei

Ziet er weer superleuk uit!!! Soms ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet op de eerste rij zit, hihihihihi. Prachtig papier hoor!!

marije zei

mooi hoor dat kaartje! en ja het is maar goed dat ik niet bij jullie kan komen elke dag, want dat zou niet goed zijn voor de portomonee

*~SCRAP-GEK~* zei

Gaaf kaartje hoor Jolan! :-)

Groetjes Marije.

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Wat een leuk kaartje
En we hebben onze kit al af, we zijn er tevreden mee. Het was leuk papier.

groetjes marjan en ella