zaterdag 30 mei 2009

Maya road boekje



Vanmiddag klein projectje gegeven. Simpel maar "errug"leuk! S'morgens had Antoinette een leuk boekje bedacht ook van Mayo Road. Die ging over haar voorbereiden van haar huwelijk.

Ik wens jullie een fijn Pinksterweekend maar dat gaat vast lukken met dat mooie weer. Veel leuke foto's maken ...... kunnen we die weer met al die nieuwe leuke pampiertjes gaan scrappen! Zelf heb ik Cosmo Cricket meegenomen en Kaiser. Van Kaiser was er ook een leuk nieuw Cup cake album. En tuurlijk heb ik wat ponsen aan mijn verzameling toegevoegd. Ha, ha jullie willen er niet weten hoeveel ik er al heb! Sttt... niet verder vertellen!

7 opmerkingen:

Lea zei

Hoi jolan,
Ziet er weer super uit! Zie je dinsdag misschien wel in de winkel!! Mooii dingen had je weer gemaakt voor het magazine, helemaal top!
groetjes Lea

marije zei

wow mooi hoor! enneh nog wel wat voor me overlaten he!ik kom gezellig de 7e

Je@net zei

Schattig boekje Jolan en fijne Pinksterdagen gewenst!

*~SCRAP-GEK~* zei

Gaaf boekje Jolan! Super! En nog even lekker geshopt...heb je goed joh!!! Een meisje houdt van shoppen..enne, die ponsen zijn ook zoooooo gaaf, daar kun je er nooit genoeg van hebben! ;-)

Fijne Pinksterdagen!!! Groetjes Marije.

De Stempelolifant zei

Ja dat probleem ken ik, heb er intussen ook al behoorlijk wat, en dan zijn er gisteren ook nog een aantal bijgekomen...
Ik was er maar kort, maar ben blij dat ik toch even snel langsgekomen was, op weg naar Limburg.
Enne, de vlaai was errug lekker, helaas....
Nogmaals thanks voor de CK, kreeg em gisterenavond binnen, en heb net al lekker in het zonnetje liggen te lezen. Geniet even lekker van de pinksterdagen,en tot weer eens.

nora zei

Ha die Jolan,Mooi boekje heb je gemaakt.Tot gauw,groetjes Nora

Peet zei

Wat een geweldig boekje, Jolan! Super!!!
Groetjes
Peet