maandag 20 april 2009

Superstar!



Dit weekend heeft iedereen alles ingeleverd voor het nw Scrabookmagazine. Nou, ik heb echt heel wat leuke dingen voorbei zien komen.... Maar tuurlijk moet eerst nog de Cardsonly uitkomen over een paar weekjes! Spannend wat daar weer in komt te staan?


Pffff gister ook wedstrijd gehad.... Tjonge ik heb 2 1/2 uur op paard gezeten en we hadden het beide gehad. Het was zo warm en stoffig. Ik was zeer tevreden maar helaas werd het niet door de jury beloond geen winstpunten dus? Nahh je kunt ook niet altijd alles willen. Volgende keer beter.

7 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Jolanda
Wat heb je een leuk kaartje gemaakt.
Jammer dat jullie hard werken gisteren niet beloont werd, volgende keer beter.

veel liefs Marjan en Ella.

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi jolan,

gaaf kaartje hoor en leuke foto van jou op het paard! Jammer dat je geen extra punten kreeg!

ik ben ook benieuwd naar alle nieuwe projecten voor het sbm! blijft altijd weer spannend he! hihihi!

ik vond het gezellig zaterdag met de high tea! tot gauw!

groetjes Marije.

Reginne zei

Hoi Jolanda, ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan! Veel plezier ermee!

Liefs reginne

marije zei

jammer voor je winstpunten, maar het was wel heerlijk weer om te rijden!
ben ook heeeeeeeeel benieuwd naar co!! hihihihi ik ga van de zenuwen gewoon giegelen!!
leuk kaartje weer!
en sbm duurt nog effies!

Lea zei

Hoi Jolan,
Voor mij deze keer geen werk in de SBM, even te druk met de winkel en vakantie......jammer dat je geen punten gehaald hebt, volgende keer beter...
groetjes en tot snel, Lea

nora zei

Hoi Jolan,Wat een lekker deuntje heb je op je blog.
ik baalde zoooo erg dat ik niet kon zaterdag (het ging ech nie)Nu met pillen gaat het iets beter.Hoop dat ik volgende keer weer van de partij ben.
Wat jammer dat geen punten heb gehaald.
Maar je hebt wel een leuk kaartje gemaakt.Meis tot gauw,groetjes Nora

Hanneke van der Linde zei

Ben benieuwd naar het nieuwe nummer hoor, maar eerst nog wachten op het nieuwe nummer van CO!! Wat leuk toch weer....... ;-)
Jammer dta je geen winstpunten gehaald hebt.... misschien de volgende keer weer??

xoxo