zaterdag 3 januari 2009

Brrr......



Brrr..... tis koud buiten. De kranen zijn afgesloten dus de paarden krijgen uit de emmer water( das sjouwen hoor voor 8 paarden !!!) Volgende week overdag -6 en s'nachts -11 graden!!!!! Ik heb net ook nog ff gereden en zit nu aan de warme chocomelk. Euhhh mag niet van Sonja (lol) Weinig tijd dus voor wat nieuwe kaartjes.

De WeR kit is hartstikke leuk om mee te werken. Ook de rub-ons met flock en glitter erbij... Aanrader hoor! Over een dikke week staan ze wel op de site bij http://www.paperandpictures.nl/

Fijn weekend allemaal. (ai, morgen wedstrijd dat wordt koude handen en voeten....)

10 opmerkingen:

marije zei

ben heel erg benieuwd!zit ook nog steeds op co te wachten, maar ook vandaag was ie nog nergens te koop. gelukkig is dit de laatste keer, want ik ben lid geworden

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Jolan, ik heb je gemist vandaag hoor! LOL! ik hoop je snel weer te zien meis...

het is inderdaad koud...brrr! veel succes morgen en daarna gewoon weer aan de warme chocolade melk! SAS...schijt aan Sonja! LOL!

groetjes marije.

scrappingtwins zei

Het is zover, we hebben ook een blog. Er staat nog niet zoveel op maar het begin is er.

grx twins

Hanneke van der Linde zei

Mooie kaart weer, Jolanda!

De Stempelolifant zei

Leuk kaartje Jolan, en vandaag gewonnen?????
Succes met water sjouwen, hopelijk is de vorst zo weer weg, dat scheelt weer het nodige sjouwwerk. Alhoewel dit voor Sonja wel goed is...(LOL)

Je@net zei

He girl, wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt!!
Jammer dat je er gisteren niet was, daarom bij deze nog de allerbeste wensen voor een spetterend 2009!!

Nancy zei

Prachtige kaart!
Fijne week
Nancy

Anne's Cards zei

Leuke blog en prachtige kaarten!!

Ingrid zei

Ik vind dit een prachtig kaartje. Erg leuk met die bling-bling. En? Heb je nog gewonnen?

paulien710 zei

Heee Jolanda,

Wat een super mooie kaartjes weer zeg!!!!!
Op de een of andere manier was ik jou blog adres kwijt, maar via paperandpictures heb ik hem weer.. Ga hem gelijk bij bloglines zetten, zodat ik al je nieuwste creaties meteen kan bekijken.

groetjes
Paulien